Long time no see..

In ultima perioada, dragi cititori, trebuie sa recunosc ca nu am mai avut foarte mult timp pentru a-l dedica scrisului. S-au intamplat destul de multe evenimente in viata mea de ceva timp incoace, a trecut Craciunul, a trecut Revelionul, am ajuns la sfarsitul lui Ianuarie si astept sa treaca si sesiunea. Yay!

Concluziile mele pe luna Decembrie (din ce mai tin si eu minte) sunt urmatoarele:

Partea întâi : Nu îmi plac sărbătorile petrecute acasa. Motivul e simplu. Mi se pare ca de la o perioada, si nu vorbesc numai pentru mine, oamenii au incetat sa se mai bucure de prezenta familiei. Cand spun asta, ma refer ca eu am constatat ca stresul pe care il au oamenii cand vine vorba de pregatirile de sarbatori, ajunge uneori sa iti taie orice dorinta de a sarbatori. Te trezesti ca ai tai se agita teribil de tare si urla la tine ca e atata treaba, ca toata casa e un dezastru si tu intrebi cu ce poti ajuta si nu ti se spune nimic. Sa fiu sincera, eu una, as prefera ca de sarbatori, sa fie totul facut in familie. Scopul acestora este de a-i unii pe membrii, nu de a-i dezbina. Scopul este sa te bucuri, nu sa te obosesti si mai rau.

Sau hai, oboseala ca oboseala, dar macar sa ai o satisfactie la final, nu sa faci ca sa fie facut si ramai cu dorinta ca abia astepti sa se termine stresul.

Partea a doua: Revelionul petrecut acasa poate fi teribil de linistitor.

Nu conteaza unde il petreci, pe cat conteaza cu cine. Dupa multi ani de zile, trebuie sa recunosc ca am avut parte de cel mai bun revelion si nu am facut absolut nimic fabulos. Am stat acasa. Nu la mine, ce-i drept, dar a fost acasa. Sa fiu sincera, niciodata nu m-a pasionat ideea de a iesi pe oriunde a doua zi dupa revelion, daramite sa fie nevoie sa merg acasa. Mi se pare mult mai frumos sa il faci undeva unde ai acces rapid la pat, daca vrei sa dormi sau daca doamne fereste ti se face rau (si alte cateva motive *ahem ahem*). Dacă ai avut norocul să ai/ să închiriezi o cabană la munte, e și mai bine, iar daca niște prieteni au vilă la munte, atunci e fabulos.

In concluzie, important este sa te simti bine si sa fii fericit. Indiferent unde esti.

Trecând mai departe, Ianuarie a inceput bine. Am scapat de examenele practice, mult mai bine decat m-aș fi asteptat, am intrat in sesiune. M-am stresat suficient deja cat pentru toata sesiunea (și sunt abia anul 2), dar dupa cum ar spune dragul meu iubit : “Mai pot și cozonac”.

Acestea fiind spuse dragii mei, la propunerea unei minunate doamne, căreia, dacă nu o deranjează, îi voi lua un interviu, am decis să fac pe cât posibil să continui cu acest blog. M-aș bucura teribil ca la un moment-dat, măcar una dintre postările mele să ajute sau să înspire pe cineva, poate chiar să liniștească. Cine știe?

Oricum, aștept comentarii de la voi și mesaje dacă doriți să discutați despre anumite subiecte și sper să vă placă articolele pe care le veți vedea postate de acum înainte.

O seară bună, vă doresc!

kitteh2

Leave a Reply

